maanantai 31. elokuuta 2015

Ai joko se oli tässä?

Joka kevät sitä on tullut haettua kesätöihin.
Tämä kevät ei ollut sen puoleen yhtään erilainen, vaan kesätöille olisi todellakin tarvetta.
Olen joka kevät hakenut aikalailla samoihin työpaikkoihin, mutta yleensä aina ilman kutsua haastatteluun ja lopulta olen päätynyt tekemään töitä perheyrityksessä.
Tänä keväänä tosin tuli kutsu haastatteluun Linnanmäelle!
Ehkä vähän oli jännät paikat, tulisiko tästä se ensimmäinen kesätyö joka olisi jossain muualla kuin sukulaisten hellässä huomassa?
Haastattelussa käytiin ja sieltähän se kesätyöpaikka mulle tuli, ehkä vähän iloitsin!



Eilen mulla oli viimeinen työpäivä. En oikein tiennyt että pitäisikö mun iloita vai olla surullinen. Mun kesä oli oikeasti aivan loistava, mulla oli ekstra kivat työkaverit, pääsin laitekummeilemaan ja laitteita oli super kiva päästä ajamaan. Olin tosiaan laitteilla töissä. Mulla oli kesän alussa kaksi lupalaitetoivettakin (joita en kenellekkään tosin ääneen kertonut): Kingi ja Linnunrata. Niihin halusin luvat. Ja arvatkaa sainko ne? NO SAIN. Ehkä mahtavinta ikinä! 
Pakko myötää, että teki vähän mieli itkeä. Oon ehkä vähän herkkä, haha. Tuli kuitenkin oltua yli 4kk tuolla töissä, joten onko ihme?
Mutta mulle kyllä tulee ikävä tota työtä ja mun työkavereita! Oli kiva kesä ja ainahan voi olla, että ensi kesänä siellä ollaan taas, ikinä ei voi tietää!

Viikon päästä olisi sitten paluu arkeen ja opiskeluiden pariin, kunhan saisin tuon kandin huomenna palautettua. Joten palaillaan taas!

xoxo, Kifia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain mielessä? Kaikki kommentit ovat tervetulleita!